دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

5مرحله بازیابی وسپا

ماشین و موتور سیکلت تعمیر و تعمیر در اینجا نحوه بازیابی وسپا آورده شده است • توسط جان گلیمروین 01 از 05 وسپا 1963 GS 150 ترمیم پروژه مرمت با استفاده از VBC Vespa 1963 که بسیار مورد استفاده قرار گرفته است آغاز شده است.

عکس با مجوز از AllVespa.com بازگرداندن یک کلاسیک مستلزم ساعتها جداسازی قطعات ، بازرسی و تعمیر یا تعویض قطعات است. دوچرخه های وسپا که در میلیون ها اتومبیل تولید می شوند وسیله ای قابل اعتماد و ارزان قیمت هستند که محبوبیت زیادی در بین علاقه مندان و موتورسواران پیدا کرده اند.

در ابتدا برای رفع نیاز به انتقال ارزان قیمت اختراع شده است ، اسکوترهای کلاسیک را می توان در سراسر جهان برآورده کننده این نیاز بار دیگر جستجو کرد. ترمیم مورد استفاده در اینجا VBS Vespa است ، با تغییراتی در مشخصات GS.

روند ترمیم توسط کارشناسان ترمیم اسکوتر AllVespa انجام شد. اسکوتر به عنوان VBC در سال 1963 با موتور 150 سی سی آغاز به کار کرد. اگرچه این فرآیند ترمیم توسط یک شرکت حرفه ای انجام شده است ،

اما به مالک / مرمت کننده شخصی اطلاعاتی در مورد آنچه برای سرویس دهی مجدد وسپای قدیمی شما لازم است ، می دهد. وسپا توسط AllVespa در ویتنام خریداری و بازیابی شد که سالها اسکوترها یکی از روشهای محبوب حمل و نقل بوده اند.

اگرچه Vespas ثابت کرده است که ماشین های قابل اعتمادی هستند ، این شرکت برای بررسی آسیب یا ترک در شاسی که ممکن است نیاز به جوشکاری داشته باشد ، هر دستگاه را جدا می کند. (به کسی که یکی از این اسکوترهای کلاسیک را بازیابی می کند توصیه می شود از این مثال پیروی کند.)

02 از 05 چک های شاسی پس از انفجار ماسه ، ساختار آن به ترتیب ترمیم و در آغازگر رنگ آمیزی شد. عکس با مجوز از AllVespa.com جدا کردن اسکوتر در حالت ایده آل باید روی بالابر انجام شود تا اسکوتر در ارتفاع مناسب کار شود.

این مسئله خصوصاً در مورد اسکوترهایی که بسیاری از اجزای مکانیکی آنها در زیر بدنه / صفحات شاسی قرار دارد (مشابه اتومبیل) بسیار مهم است. اگرچه ثابت شده است که ساختار فولادی فشرده بسیار مستحکم است ، حذف پوشش توسط سندبلاست یا انفجار ضروری است .

این روند فرصتی مکانیکی برای بازرسی کل سازه خواهد داد. بعلاوه ، پوشش ترک خورده می تواند شکاف جدی تری در فولاد زیر ایجاد کند. (ترک خورده نشانگر خوبی برای حرکت است و مکانیک باید از مناطق مشکوک عکس برداری کند تا پس از حذف رنگ ، بررسی دقیق تری انجام شود.)

رنگ مورد استفاده در این ترمیم توسط ICI ساخته شده است (در حال حاضر متعلق به گروه Akzo Nobel است). 03 از 05 بازیابی وسپا – تعویض قطعات یدکی قطعات جدید آماده برای پردازش عکس با مجوز از AllVespa.com همانند اکثر ترمیم ها ، جایگزینی برخی از اجزا عاقلانه است.

در این ترمیم ، اجزای زیر به دلایل ایمنی و قابلیت اطمینان (و در بعضی موارد ظاهر) جایگزین شده اند:

 شیلنگ های لاستیکی  کفش ترمز  ضربه های جلو و عقب  فنر  لاستیک و لوله  کابل های کنترل  کیلومتر شمار  بسته شدن  سیم برق  تر و تمیز محافظ پا و گلگیر  نوارهای کف  تر و تمیز لاستیکی 

سیستم اگزوز 04 از 05 بازیابی وسپا – بازسازی موتور آماده و آماده تعمیر ، موتور 150 زمانه 2 زمانه. عکس با مجوز از AllVespa.com علاوه بر این موتور 150 سی سی به طور کامل بازسازی شد.

اگرچه وسپا 2 زمانه یک طراحی نسبتاً قابل اعتماد است ، اما سایش برخی از اجزا اجتناب ناپذیر است. به طور خاص ، سیستم روانکاری دو زمانه مقدار کمی روغن کاری به پیستون ها و یاتاقان های لنگ می دهد ،

اما در عین حال روغن سوخته (پس از احتراق) به آرامی در صدا خفه کن و اطراف درگاه اگزوز جمع می شود و باعث کاهش عملکرد می شود. در هنگام بازسازی موتور ، اجزای زیر جایگزین یا نصب مجدد شدند:

 موارد تمیز و منفجر شده است  سیلندر  پیستون و حلقه های جدید  مونتاژ میل لنگ  یاطاقان دنده لنگ  مهر و موم روغن لنگ  ست واشر کامل 05 از 05 بازیابی وسپا – محصول نهایی در طرح رنگی جدید ، وسپای بازسازی شده بسیار باشکوه است. عکس با مجوز از AllVespa.com اسکوتر تمام شده به همان اندازه جدید و یا حتی بهتر است با افزودن فضای انبساط ، بهتر باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *